Late groet

19 juli 10:00 uur

Lieve broers en zussen,

Even een korte update hoe het met ons gaat. Daar waren we nog steeds niet aan toegekomen...
Inmiddels wonen we 4 maanden in Wijnjewoude en het gaat goed met ons. We voelen ons gezegend. De Heer is goed geweest voor ons. In de aankoop van de camping, maar ook in het runnen ervan ervaren we zijn nabijheid en zegen.
We krijgen leuke gasten op de camping. Ook af en toe een groep(je) vanuit een kerk of organisatie die bij ons een ruimte huren (evt. incl. koffie/thee en lunch).
We hebben nog genoeg plannen voor de toekomst, maar willen ons in alles laten leiden door onze Hemelse Vader. Van Hem hebben we ons huis en de camping gekregen en het is mooi om dit te kunnen delen.
We hebben nog geen gemeente gevonden waarbij we ons willen aansluiten. Momenteel bezoeken we regelmatig de evangelische gemeente Haulerwijk. Dat is ook een jonge gemeente, vergelijkbaar met de CGB (misschien zelfs nog jonger:).
We realiseren ons hoe mooi en goed het is om een gemeente te hebben. En wat hebben we in Buitenpost een mooie 'familie'. Dat realiseren we ons nu nog meer. We missen soms de goede gesprekken, betrokkenheid en de verbinding met elkaar.
Wat we jullie graag mee willen geven: wees daar zuinig op! Het is niet vanzelfsprekend. Hoe verschillend we als mens ook zijn, met ieder zijn 'eigen'aardigheden en/of verschillen. Samen zijn we Gods gezin.
We wensen jullie Gods zegen toe en wie weet begroeten we jullie eens op onze camping. Of kom gerust eens langs voor een kop koffie/thee.

Lieve groet, Erik & Riƫtte

Ons adres: Better let dan net :) Compagnonsfeart 54, 9241 HJ Wijnjewoude