Home>Actueel>Vanuit het jeugdwerk

Vanuit het jeugdwerk

13 februari 2019 18:00 uur

We zijn nu al zo’n beetje op de helft van het seizoen en kunnen terugkijken op mooie jeugdavonden met de tieners, leuke gesprekken, leuke spellen en geslaagde activiteiten. Bijzonder was ook de jeugdavond die we samen met de jeugd van de Gereformeerde kerk vrijgemaakt hebben gehad tijdens de week van gebed.

Wel zijn we nog steeds op zoek naar nieuwe tienerleiders, mensen die het belangrijk vinden dat tieners groeien in hun geloof. Vind jij dat ook, kom dan eens langs op een jeugdavond om te kijken of het iets voor je is.

De komende jeugdavonden zijn op de volgende data:

17 februari, 3 maart en 17 maart. 31 maart is er geen jeugdavond.

17 Februari willen we graag, bij genoeg aanmeldingen, naar de squareunion. Een geweldige tienerdienst in Drachten.

17 Maart staat een prachtige avond op het programma samen met de Jeugd van vroeger! Als gemeente zijn we aan elkaar gegeven en hebben we elkaar veel te bieden. Goed om dus als jeugd van vroeger en jeugd van nu met elkaar in gesprek te gaan en ervaringen en wijsheid te delen en elkaar beter te leren kennen.

Voor 3 maart en 17 maart zouden we graag willen vragen aan de gemeenteleden om voor ons te koken.  Als u wilt koken kunt u dat aangeven op het ‘kookformulier’ dat hangt op een van de zuilen in de ontmoetingsruimte.

Namens Team Jeugd,

Peter Poort