Home>Actueel>Nieuws>Sleutelbeheer

Sleutelbeheer

22 januari 2016 15:00 uur Sleutelbeheer

Het komt regelmatig voor dat de sleutelbeheerder van een week, die gepland staat om te openen of te sluiten voor niets komt, omdat er al iemand, die toevallig ook in het bezit is van een sleutel van de kerk, geopend of gesloten heeft. Dit is natuurlijk voor degene, die sleuteldienst heeft vervelend en overbodig. De communicatie op dit punt zal om deze reden moeten worden verbeterd. Hieronder volgen twee actiepunten.

Het plannen van zaalruimte en ook het annuleren daarvan zal daarom altijd via Gerry Schat (r.schat@upcmail.nl) plaats moeten vinden. Het spreekt vanzelf dat dit, indien mogelijk, tijdig moet gebeuren. In de wekelijkse nieuwsbrief staat ook wie sleuteldienst heeft. Het verzoek is dat degene die de zaal reserveert, nagaat of iemand van de aanwezigen in het bezit is van een sleutel van de kerk en dit dan doorgeeft aan de sleutelbeheerder van dienst, zodat die dan niet hoeft te komen. Let erop dat degene die opent, maar vooral ook sluit, kennis moet hebben van de afspraken die zijn gemaakt ten aanzien van afsluiten van de kerk, zoals ronde door het gebouw, alarm, behandeling verwarming etc.

De sleutelbeheerders voor de zon- en feestdagen hebben een apart rooster. Nu wij binnenkort gaan verbouwen en er een andere toegang tot de kerk wordt gerealiseerd, willen we ook graag weten wie er allemaal in het bezit zijn van een sleutel van de kerk. Van de mensen die meedoen als sleutelbeheerder (doordeweeks en zondag)is dit bekend, maar er zijn ook nog anderen, die in het bezit zijn van een sleutel en dat is niet allemaal geregistreerd. Daarom het verzoek, om dit even door te geven aan Klaas Mulder (klaasenanneke@hetnet.nl), zodat we de administratie weer op orde kunnen brengen.