Home>Actueel>Ouders van tieners van 12 -17 jaar: Square!

Ouders van tieners van 12 -17 jaar: Square!

8 april 2019 08:00 uur

Het afgelopen jaar zijn we met een mooi aantal tieners en een paar jeugdleiders van onze gemeente naar Square gegaan. Square is een geweldig interkerkelijk tiener-evenement dat ieder jaar tijdens het hemelvaartweekend (31 mei – 2 juni) wordt georganiseerd. Er zijn hoogstaande activiteiten en diepgaande ontmoetingen. Heel veel tieners die een keer naar Square zijn geweest geven aan dat dit weekend een flinke boost voor hun geloof heeft betekend!

Dit jaar willen we graag met zoveel mogelijk tieners en jeugdleiders naar Square toe gaan. Daarom willen we u als ouders vragen om uw kind(eren) te stimuleren om mee te gaan. Als jeugdwerk willen we graag dat tieners een relatie met God krijgen en dat die relatie bepalend is voor hun hele leven. Het Square-weekend helpt daar ook bij en het is voor tieners een bijzondere ervaring. De afgelopen jaren heb ik verschillende tieners horen vertellen hoe ze verdieping vonden in hun geloof of hoe ze daar juist tot geloof zijn gekomen.

Square kost voor tieners € 95,-. We willen dat dat bedrag geen belemmering vormt voor deelname aan Square. Om die reden bieden we als jeugdwerk een korting per tiener aan van € 50,-. Hiermee willen we aangeven hoe belangrijk we het vinden dat tieners mee gaan naar Square. Als u als ouders een investering van € 95,- in het geloofsleven van uw tiener prima zelf kunt en wilt betalen, dan kunt u er ook voor kiezen om de korting niet terug te vragen, wat dan weer positief is voor de uitgaven van het jeugdwerk. Vanuit het jeugdwerk willen we in ieder geval zo veel mogelijk doen om tieners mee te laten gaan.

Aanmelden voor square kan via: http://square.frl/  Als uw tiener zich aanmeldt vergeet dan niet bij het ‘ik kom met de volgende groep’-vak ‘Christengemeente buitenpost’ aan te geven, zodat we bij elkaar in groepen worden ingedeeld. Als u gebruik wilt maken van de korting kunt u de nota mailen naar jeugdwerker@christengemeentebuitenpost.nl

Namens team Jeugd,

Peter Poort